Thursday, November 25, 2010

lagi baru

sungguh lame tk mengupdate blog ni..
seb baik ingat lagi password die..
haha..
da setaun lebih gak la tak update nih..

takpe2..
bukak buku baru la ni..

sebenarnye aku da sambung degree kt kl..
KLMU..
ok la..
da setaun lebih la aku kt sini..
da nak abes da pun..
hoho..

emm..
taknak la cite pasal stadi2 nih..
wat aku pening je..

so skang aku nak cite pasal topic favourite aku..
tak lain dan tak bukan topic nye ade lah...




IPOH!!!

skang ni tiap2 minggu aku balik ipoh..
yela..
kawan2 aku pun ramai yg ade kt ipoh dah..
every weekend memang aku lepak ngan diorang je la..
tambah2 plak dgn keadaan skang ni..
memerlukan aku untuk slalu ade kt ipoh..
hoho..
takpe2..
itu sume dugaan..
lain tahun aku cite la..
ngee...
baeklah..
sekian saje update dari teman yer..
ate jumpe le mike2 sume di ipoh besok ye..
cau cendol!!!

No comments: