Thursday, October 22, 2009

baru..

skang ni aku dpt rase yg kawan2 aku cam mengelak dari aku..
aku taktau nape..aku rase aku takde wat salah pun..
skang ni plak xgf aku da kontek aku balik..
maybe die nak aku balik ke..nak kawan ke..
aku tak kesah..
aku just nak kitorang kawan balik macam mase sebelum kitorang couple dulu..
masalahnye sorang budak ni..
aku taktau la ape yg akuda wat kt die..
die cam da jauhkan diri dari aku..
if taknak kawan ngan aku lagi ckp je..
aku taknak pakse2 ni..
tapi maybe aku je prasan camtu..
emm..
aku pun taktau la..
lately ni aku banyak tgk cite romantic comedy..
rase cam best plak..
ntah la..
maybe hati ni da terbuke untuk real relationship kan?
tapi aku taktau la..
hei kamu..
kalo kamu bace ni..
aku just nak ckp something..
u are my bestfren..
but lately kite da laen skit..
maybe its just me..
but thanx coz u always be there whenever i need u..
thank u..
i really appreciate it..
i really do..

No comments: