Tuesday, April 21, 2009

updating.....

hoho..
da lame tak apdet mende ni..
emm..
mane nak mule ekk..
haa..
minggu lepas poli konvo..
so..
aku kene bertugas la sepanjang minggu tu..
memang la bz gile..
pagi kene wat MCP..
petang plak ade raptai untuk konvo..
kadang2 malam pun kene dtg gak sebab ade pesta konvo kt poli tu..
haha..
mase MCP tu..
aku kene cover kat luar dewan..
cam tunggu VIP dtg la..
pastu cover la skali ngan mak bapak yg masuk dewan..
graduan yg da pakai jubah tu..
memang best..
aku kene cover kt luar sampai ari rabu..
ari khamis plak aku kene cover kt dalam..
camera aku cover emcee ngan graduan yg dapat anugerah cemerlang..
pastu,
aari jumaat plak aku berpeluang untuk jage mixer..
tau mixer tu untuk ape?
haa..
mixer tu untuk tukar paparan kt projektor tu..
kire cam mixer tu la yg tentukan ape yg keluar kt projektor untuk audiens tgk..
lagi satu..
aku ckp MCP ni korang tau ke ape bende tu?
haa..
MCP tu Multiple Camera Production..
haa..
kire cam live show la..
cam AF ke..
MHI ke..
lebih kurang la..
so..
memang aku beruntung sgt la..
sebab berpeluang wat MCP ni..
pastu bos kasi plak jage mixer..
fuhh..
memang best la..
terus terang aku ckp..
aku memang trak nyesal langsung praktikal kt poli ni..
hehe..
ok la..
aku nak makan..
lapar ni..
ngee..

No comments: