Wednesday, January 21, 2009

praktikal..praktikal..praktikal..

secare rasminya aku telah memulakan latihan industri di politeknik ungku omar..
1st day aku da kene wat banyak keje..
pagi tu ade function untuk student yg baru masuk..
so,aku kene tolong set up Pa system & lain2..
kene angkat tv plak..
tv plak besar gedabak..
sorang plak angkat tu..
terpakse la wat muke macho angkat tv tu dpn org ramai walaupun dlm ati nyesal nak mampus sebab angkat tv ni..cis!!
tapi takpe..
sebab pastu supervisor aku terangkan pasal care2 wat live show,pastu tunjuk kt aku camera2 yg ade kt situ..
sgt la stylonye..
dan die ckp aku ade peluang nak pakai camera tu sebab ade convocation bulan 4 nanti..
haha..
Pagi selase plak ade solat hajat untuk mangsa serangan israel di gaza..
aku tak solat pun sebab kene shoot video mase tazkirah ngan mase solat hajat tu..
tengahari tu aku kene wat liputan untuk pilihanraye perwakilan pelajar poli..
so,aku merase la pakai camera video tu..
dan aku ngan supervisor aku interview student2 poli tentang calon2 pilihanraye tu..
haha..
yg kene interview tu sume awek plak..
haha..
bukan aku yg pilih..
diulangi..bukan aku yg pilih sape yg nak diinterview ye..
haha..banyak pengalaman gak la aku dpt mase tu..
walaupun hari tu hari ke2..
emm..
hopefully keje2 aku nanti akan bertambah menarik..:p
chow!!

No comments: