Sunday, December 7, 2008

penat...

hoho..
ari ni sgt penat..
1 ari berjalan..
haha..
first gi picnic..
then..
secare spontan,timbulla plak idea untuk gi kellie's castle..
haha..
aku gi ngan elly,dyana,mir n isma..
memang la best..
sampai la ptg..
pastu lepak ehsan la plak..
balik umah tadi trus tido..
kihkihkih...
tapi best la..
bende kalo tak plan ni la lagi best..
emm..
lupe plak..
last saturday ade gathering..
untuk budak hostel la..
bole tahan la..
jumpe balik member2 lame..
muke masing2 still cam bebudak lagi..
haha..
sempat la bergosip ngan diorang..
this weekend memang sgt menenangkan..
lupe kejap problem2 aku..
hehe..
ok la..
aku nak tgk gambar2 yg tangkap tadi plak..
chiow..

2 comments:

Unknown said...

cikamok!!!
huahua...
aku da khatam blog ko ni..
patut ar ari tu masa gath mcm bermurung durjana jer..
putus cinta erkk??
chill la uit...
meh2 bercinta ngan aku plak..
ngeh3.

plasterakuluka said...

ohhh
putus chenta kah ?
ilek lah.
ta lari kemana tuh kalo jodo.
:b

ha3
btw
da pic ko kt blog aku
p lah usha.