Thursday, October 9, 2008

baru..

ari ni ari rabu..
agak boring la..
tadi gi umah tun..
mintak die format laptop mak aku..
huhu..
skrip pun tak siap lagi..
takde idea plak tu..
kacau tul..
emm..
cite pasal raye plak..
aku raye kt penang..
umah makcik aku..
memang la best kt sane..
huhu..
raye pertama kakcik masak nasik tomato ngan mee kuah..
haha..
raye kedua plak die masak nasik ayam ngan laksa..
huhu..
makan saje aku ni..
emm..
ade gi kubur toktom,tokcik ngan paklong..
duit raye dpt 250 je..
huhu..
tapi da abes..
sebab beli barang..
haha..
balik ipoh raye ketige..
then trus gi umah isma..
sebab member2 aku pun da tunggu kt sane..
makan mihun sup..
gi umah anum plak..
makan berbeque plak..
pastu isma blanje makan kt kopitiam plak dah..
muahahaha....
agak best la bile da lepak2 ngan diorag tu..
emm..
k la..
aku nak sambung wat skrip nih..
chow!!

1 comment:

Tun Alliffuddin said...

hoit.!! kosong giler blog nko.. keh3..