Monday, August 4, 2008

memori kat hostel..




haha..
tgk tajuk pun da tau kan?
ari tu aku gi hostel skola aku dulu..
sekolah menengah kebangsaan gunung rapat..
tak rancang pun nak gi..
tgh syok2 tgk wayang kat jusco,tetibe plak member aku call..ajak gi sane..
aku pun pe lagi..
trus arr gi..
yela..
da lame tak jumpe diorang kan..
sampai je kat sane aku tgk ade aziri,lowbee ngan bom..
haaaa...
mesti korang tekejut kan sebab aku kawan ngan bom...
haha..
bom tu name kawan aku la..
name betul die dzulhelmi..
aku pun taktau nape kitorang panggil die bom..
heh..
so..aku pun melepak la kat umah cikgu ezaim tu..
pastu...
tetibe plak ade budak pompuan dtg..
haha..
segan la aku..
trus kitorang kuar dan b'jalan2 sekitar asrama..
kitorang naik dorm kat blok lame..
da lain gile dorm skang ni..
siap ade walpaper lagi tu!!
jeles tul aku..
heh..
pastu gi tgk bilik tv,bilik air..
kitorang punye kolam da takde la..
bengang tul aku!
emm..
pastu t'serempak ngan pakcik pozi..
haha..
tekejut die tgk aku..
yela..
dulu aku kurus,skang da buncit..
heh..
tapi still hensem lagi la..
tu yg die dpt cam aku lagi tu..
melalui kehenseman aku ni la...
wahwahwah!!!
emm..
ni aku ade upload skali gamba mase kitorang kat sane..
tak banyak..
ade 3 je..
nanti la aku tambah lagi yek...
haha...
chow!!!

No comments: